HSBC Fotoğraf Yarışması Kampanyası

HSBC Fotoğraf Yarışması: Görmek Dokunmaktır  Kampanyası  HSBC Fotoğraf Yarışması: Görmek Dokunmaktır
Kampanyası
Görmek; fark etmek ve anlamlandırmaktır. Bir şeyi görebilmek için ona iyice yakınlaşmak, hissetmek ve dokunmak gerekir. Bizler de; binlerce yıllık geçmişi olan ve pek çok medeniyete ev sahipliği yapmış olan bu coğrafyada, zamanın ve insanlığın süzgecinden geçerek bugüne gelen çok çeşitli hayatları, yapıları, toprağı ve yaşam biçimlerini görüyor, hissediyor ve onlara dokunuyoruz.

Peki tüm bu zenginliğin içinde sizin gözleriniz neyi fark ediyor, neye dokunuyor? Sizin zihninizde, "biz"i anlatan hangi “an”lar var? Belki üzerinden binlerce yaşamın akıp geçtiği mahallenizdeki bir köprü, babaannenizin yüzü, kapalı çarşıdaki kilimcinin kedisi, ya da göz alabildiğine uzanan mısır tarlaları... Yani aslında yalnızca gördüğünüz zaman dokunabileceğiniz bizi anlatan o “an”lar. Bu defa o “an”lara objektifinizle dokunun ve gördüklerinizi bize anlatın.

Yarışmanın Amacı
Yarışmanın amacı, fotoğraf sanatını ve 35 yaş altı genç fotoğrafçıları desteklemek ve yerel kültürün önemini, dünyamıza kattığı zenginliği toplumun kültür ve sanat birikimine katkıda bulunarak vurgulamaktır.

Kategoriler
Yarışma “portfolyo” yarışmasıdır. Aynı konuda ya da teknikte çekilmiş siyah-beyaz ya da renkli olarak en az 10, en çok 15 fotoğraf ile katılım kabul edilir (Yarışma dijital manipülasyon yapılan fotograflara da açıktır).

Ödüller
-Biriciye 15.000 YTL
-İlk 10’a girenlere 1.000’ er YTL

Ödül kazanan yarışmacılara, HSBC Bank A.Ş. tarafından telefon veya elektronik posta yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.
Son Katılım : 30 Mayıs 2008

Ayrıntılı Bilgi İçin Tıklayınız.
Yazının Yayınlanma Tarihi: 24 Şubat 2008



Blog Arşivi